Zarząd i Obrót Nieruchomościami Agora

Agora
Zarząd i Obrót Nieruchomościami

ul Trybunalska 11-13
58-100 Świdnica

Czynne od poniedziałku do piątku
od 8:00 do 16:00

Telefon do biura: 74 851 21 85

Telefon do pracowników:
609 831 732
609 831 728

Kim jesteśmy?

Nasza firma specjalizuje się od ponad 15 lat w administrowaniu oraz zarządzaniu nieruchomościami.

Naszą dewizą są usługi wykonywane na najwyższym poziomie przy jednocześnie najniższych kosztach. Naszym celem jest zadowolenie klienta, dla którego i dzięki niemu jesteśmy.

Możemy pochwalić się udaną współpracą ze Wspólnotami Mieszkaniowymi, która zaowocowała na przestrzeni lat wieloma realizacjami remontów, które wpłynęły na podniesienie jakości życia mieszkańców oraz podniosły wartość ekonomiczną i estetyczną nieruchomości.

Do dzisiejszego dnia zaufało nam już ponad 200 Wspólnot Mieszkaniowych z terenu Świdnicy oraz Jaworzyny Śl., Żarowa, Świebodzic powierzając nam administrowanie oraz zarządzanie swoimi nieruchomościami.

Posiadamy licencję zawodową zarządcy nieruchomości oraz długoletnie doświadczenie. Bezpieczeństwo naszych działań gwarantuje ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zakres działania i ceny usług podlegają negocjacji.

Dowiedz się więcej

Świadczymy usługi w zakresie

utrzymania budynków w jak najlepszym stanie

dokonywania niezbędnych napraw i remontów.

nadzorowania kontroli i przeglądów budynków i wszystkich jego instalacji

zawierania umów z dostawcami mediów, ubezpieczycielem i innymi podmiotami mającymi wpływ na poprawę warunków bytowych w budynku lub jego ochronę

księgowości

załatwiania spraw i procedur urzędowych związanych z obsługiwaną nieruchomością

nadzorowania prowadzonych spraw prawnych i administracyjnych związanych znieruchomością

doboru najlepszych i najtańszych firm lub osób obsługujących nieruchomość

wszelkich niezbędnych czynności do poprawy jakości życia i zysków z nieruchomości

Klika faktów o nas!

2000

Zadowolonych klientów

236

Zarządzanych nieruchomości

Dlaczego warto nas wybrać?

Jesteśmy firmą z wieloletnią praktyką w obsłudze nieruchomości. Gwarantujemy wysoki poziom obsługi w przystępnej cenie. Spełniamy oczekiwania klientów w zakresie dbania o właściwy stan powierzonych obiektów.


Proponujemy:


  • Powierzenie zarządzania - administrowania nieruchomością wspólną odbywa się na podstawie umowy zaaprobowanej przez Zarząd Wspólnoty. Umowa określa zakres obowiązków Administratora i wzajemne zobowiązania stron.

  • Zarządzanie - administrowanie będzie sprawowane z poszanowaniem wszystkich kompetencji Zebrania Wspólnoty, o których jest mowa w ustawie o własności lokali.

  • Sprawowanie bieżącej kontroli nad wypełnianiem obowiązków przez administratora, a zwłaszcza nad prawidłowością gospodarki finansowej zajmuje się Zarząd Wspólnoty.

  • Dochody i wydatki Wspólnoty, w tym wydatki na remonty są określone w uchwale o wysokości zaliczki na koszty zarządu nieruchomością wspólną oraz w rocznym planie gospodarczym uchwalonym przez właścicieli lokali. Wydatki na remonty będą pokrywane z wyodrębnionego Funduszu Remontowego.

  • Księgowość Wspólnoty prowadzona będzie w oparciu o ustawę o rachunkowości oraz o stosowne rozporządzenia Ministra Finansów .

  • Nieruchomość będzie miała zapewnioną opiekę stałych konserwatorów: elektryka, hydraulika, konserwatora domofonów, z pomocy których właściciele i najemcy lokali mogą korzystać w ciągu całej doby.

  • Przeprowadzane będą 5 letnie i roczne przeglądy instalacji wspólnych (tj. elektrycznej, gazowej, wentylacyjnej) oraz inne wymagane ustawą Prawo Budowlane i stosownymi rozporządzeniami Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.

  • Zawarte zostaną dla Państwa nieruchomości umowy o dostawę energii cieplej, elektrycznej, wody i wywóz nieczystości.

  • Nieruchomość zostanie ubezpieczona od ognia i innych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej w zaproponowanym przez administratora lub wybranym przez Zarząd Wspólnoty Towarzystwie Ubezpieczeniowym.

  • O wysokości zaliczki na koszty zarządu nieruchomością wspólną i świadczeń dla nieruchomości właściciele informowani będą w postaci zawiadomień.

  • Każdy z właścicieli otrzyma blankiet wpłat lub książeczkę opłat.

  • Wszystkie rozliczenia Wspólnota prowadzić będzie przez rachunek bankowy. Okresowe nadwyżki środków finansowych mogą być lokowane w postaci oprocentowanych lokat terminowych.

  • Wszystkie wpłaty właścicieli podlegają rozliczeniu, dokonanym nie później niż do 31 marca następnego roku, w rocznym sprawozdaniu finansowym.

  • Opłaty za media dostarczane do nieruchomości rozliczane będą na podstawie faktur w zależności od powierzchni lokalu lub ilości osób stale zamieszkujących (nie zameldowanych) w lokalu.

  • Opłaty za lokale komunalne będą w całości przekazywane przez Gminę Miasto Świdnica na konto Wspólnoty. Wspólnota nie prowadzi rozliczeń z najemcami tych lokali.

  • Wspólnota może pobierać pożytki za wydzielone do wynajęcia pomieszczenia i powierzchnie wspólne.

  • Pomagamy pozyskiwać środki na finansowanie remontów z dodatkowych źródeł: kredyty inwestycyjne, dotacje z budżetu gminy na zabytki oraz prowadzimy wieloletnią obsługę tych kredytów.

Jak wygląda proces rozpoczęcia współpracy?

Krok 1

Nawiązanie kontaktu

Krok 2

Omówienie wzajemnych oczekiwań i warunków współpracy

Krok 3

Przygotowanie niezbędnej dokumentacji oraz przeprowadzenie procesu przejęcia nieruchomości

Wybrane referencje

“ Chcielibyśmy Pani oraz całemu zespołowi podziękować za zaangażowanie z jakim otaczacie Państwo opieką naszą wspólnotę. Dziękujemy za pomoc, dzięki której mogliśmy zrealizować wiele inwestycji w ubiegłym roku oraz latach ubiegłych. Były to: wymiana instalacji gazowej, podłączenie do sieci cieplnej, pomoc w realizacji wykonania elewacji. Wiemy, że w każdej chwili możemy się do Państwa zwrócić z najmniejszym problemem i będzie on z pomocą poleconych przez Państwa wykonawców, bezzwłocznie usunięty. Mamy nadzieję i liczymy, iż nasza współpraca będzie przebiegała dalej na takim samym poziomie. ”

ul. Grodzka 4

Świdnica

“ Od wielu lat nasza wspólnota zarządzana jest przez firmę "Agora". Miła i niezwykle kompetentna obsługa klienta oraz rzetelność w zakresie proponowanych usług jest godna polecenia. ”

ul. Kościelna 42

Świdnica

“ Firma Zarząd i Obrót Nieruchomościami AGORA odznacza się rzetelnym, profesjonalnym i pełnym zaangażowania podejściem do swoich obowiązków. 15 - letni okres współpracy układa się bez zastrzeżeń. W tym czasie udało się nam przeprowadzić z powodzeniem ważne remonty. Mamy zapewnioną fachową obsługę techniczną i administracyjną. Sprawozdania finansowe, rozliczenia indywidualne właścicieli lokali sporządzone są przejrzyście i na czas. Przez cały ten okres Agora wypełniała swoje obowiązki zgodnie z oczekiwaniami Zarządu jak i pozostałych członków Wspólnoty. Z pełnym przekonaniem polecam firmę AGORA jako dobrego administratora. ”

ul. Kozara Słobódzkiego 25

Świdnica

“ Firma"Agora"jest godnym zaufania i profesjonalnym partnerem. Cechuje Ją nie tylko dobra organizacja pracy, ale rownież pełna dyspozycyjność nadzoru,rzetelność i zaangażowanie zmierzające do prawidłowego funkcjonowania naszej wspólnoty.”

ul. Kozara Słobódzkiego 23

Świdnica

“ Firma Agora spełnia nasze oczekiwania, współpraca układa sie dobrze, mamy zapewnioną fachową obsługę administracyjną i techniczną ”

ul. Ekerta 5, 5a, 5b

Jaworzyna Śląska

“ Zarząd i Obrót Nieruchomościami "Agora" w Świdnicy jest zarządca dbajacym o potrzeby wspólnoty, godnym zaufania, swoją działalnością i profesjonalizmem zapewnia prawidłowe funkcjonowanie wspólnoty ”

ul. Kościuszki 16 - 24

Jaworzyna Śląska

“ Wspólnota mieszkaniowa Pl Grunwaldzki 10 jest pod Zarządem Agora od kilkunastu lat. W tym okresie wykonaliśmy wspólnie wszystkie remonty zaplanowane na corocznych zebraniach. Wszyscy pracownicy Zarządu Agora są zaangażowani w swoją pracę i zawsze otwarci na rozmowe z mieszkańcami ”

Plac Grunwaldzki 10

Świdnica

“ (...)„AGORA” dała się poznać jako bardzo rzetelna, zorganizowana i profesjonalna firma. Jakość obsługi i zaangażowanie odczułem w sposób szczególny w momencie, kiedy przeszliśmy do firmy „Agora” od poprzedniego Zarządcy Nieruchomości. Przejście odbyło się bardzo płynnie i w sposób niebudzący zastrzeżeń. Wspólnota Mieszkaniowa Wrocławska 25 przeprowadziła (z powodzeniem) remont generalny całej kamienicy (dach, podwórze, elewacja, klatka schodowa i instalacje) wszystko to pod pełnym nadzorem firmy „AGORA”. Liczne wyceny, bieżący nadzór nad robotami remontowymi, rozliczenie jak i finalny odbiór odbyły się w sposób profesjonalny i bezproblemowo. Ponadto firma „AGORA”, w szczególności właścicielka, pani Iwona Wiśniowska, zawsze znajduje czas na rozmowy dotyczące rozstrzygania istotnych spraw kamienicy. Służy pomocą i fachową radą. Z czystym sumieniem rekomenduję firmę „AGORA” wszystkim wspólnotom, które rozważają (wahają się) nad zmianą obecnego zarządcy. ”

ul. Wrocławska 25

Świdnica

“ "AGORA" to profesjonalna firma zarządzająca naszą wspólnotą. Bardzo dobry kontakt jaki buduje właścicielka firmy - Pani Iwona Wiśniowska - pozwala na szybki i skuteczny sposób rozwiązać najgłębsze problemy. Doradztwo jakie proponuje, jest na najwyższym poziomie. Firma zapewnia obsługę księgową, administracyjną i prawną. Firma zatrudnia wyspecjalizowaną kadrę pracowniczą. ”

ul. Jana Pawła 7-7a-9

Jaworzyna Śląska

Telefony alarmowe

Pogotowie energetyczne

991

Pogotowie gazowe

992

Awarie C.O.

993

Pogotowie wodno-kanalizacyjne

994

Telefon do pracownika Agory

609 831 732

Telefon do pracownika Agory

609 831 728

Wyślij nam wiadomość

* Pola wymagane