Nasza firma specjalizuje się od ponad 15 lat w administrowaniu oraz zarządzaniu nieruchomościami.
Naszą dewizą są usługi wykonywane na najwyższym poziomie przy jednocześnie najniższych kosztach. Naszym celem jest zadowolenie klienta, dla którego i dzięki niemu jesteśmy.
Możemy pochwalić się udaną współpracą ze Wspólnotami Mieszkaniowymi, która zaowocowała na przestrzeni lat wieloma realizacjami remontów, które wpłynęły na podniesienie jakości życia mieszkańców oraz podniosły wartość ekonomiczną i estetyczną nieruchomości.
Do dzisiejszego dnia zaufało nam już ponad 200 Wspólnot Mieszkaniowych z terenu Świdnicy oraz Jaworzyny Śl., Żarowa, Świebodzic powierzając nam administrowanie oraz zarządzanie swoimi nieruchomościami.
Posiadamy licencję zawodową zarządcy nieruchomości oraz długoletnie doświadczenie. Bezpieczeństwo naszych działań gwarantuje ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zakres działania i ceny usług podlegają negocjacji.
Dowiedz się więcejutrzymania budynków w jak najlepszym stanie
dokonywania niezbędnych napraw i remontów.
nadzorowania kontroli i przeglądów budynków i wszystkich jego instalacji
zawierania umów z dostawcami mediów, ubezpieczycielem i innymi podmiotami mającymi wpływ na poprawę warunków bytowych w budynku lub jego ochronę
księgowości
załatwiania spraw i procedur urzędowych związanych z obsługiwaną nieruchomością
nadzorowania prowadzonych spraw prawnych i administracyjnych związanych znieruchomością
doboru najlepszych i najtańszych firm lub osób obsługujących nieruchomość
wszelkich niezbędnych czynności do poprawy jakości życia i zysków z nieruchomości
Zadowolonych klientów
Zarządzanych nieruchomości
Jesteśmy firmą z wieloletnią praktyką w obsłudze nieruchomości. Gwarantujemy wysoki poziom obsługi w przystępnej cenie. Spełniamy oczekiwania klientów w zakresie dbania o właściwy stan powierzonych obiektów.
Powierzenie zarządzania - administrowania nieruchomością wspólną odbywa się na podstawie umowy zaaprobowanej przez Zarząd Wspólnoty. Umowa określa zakres obowiązków Administratora i wzajemne zobowiązania stron.
Zarządzanie - administrowanie będzie sprawowane z poszanowaniem wszystkich kompetencji Zebrania Wspólnoty, o których jest mowa w ustawie o własności lokali.
Sprawowanie bieżącej kontroli nad wypełnianiem obowiązków przez administratora, a zwłaszcza nad prawidłowością gospodarki finansowej zajmuje się Zarząd Wspólnoty.
Dochody i wydatki Wspólnoty, w tym wydatki na remonty są określone w uchwale o wysokości zaliczki na koszty zarządu nieruchomością wspólną oraz w rocznym planie gospodarczym uchwalonym przez właścicieli lokali. Wydatki na remonty będą pokrywane z wyodrębnionego Funduszu Remontowego.
Księgowość Wspólnoty prowadzona będzie w oparciu o ustawę o rachunkowości oraz o stosowne rozporządzenia Ministra Finansów .
Nieruchomość będzie miała zapewnioną opiekę stałych konserwatorów: elektryka, hydraulika, konserwatora domofonów, z pomocy których właściciele i najemcy lokali mogą korzystać w ciągu całej doby.
Przeprowadzane będą 5 letnie i roczne przeglądy instalacji wspólnych (tj. elektrycznej, gazowej, wentylacyjnej) oraz inne wymagane ustawą Prawo Budowlane i stosownymi rozporządzeniami Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Zawarte zostaną dla Państwa nieruchomości umowy o dostawę energii cieplej, elektrycznej, wody i wywóz nieczystości.
Nieruchomość zostanie ubezpieczona od ognia i innych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej w zaproponowanym przez administratora lub wybranym przez Zarząd Wspólnoty Towarzystwie Ubezpieczeniowym.
O wysokości zaliczki na koszty zarządu nieruchomością wspólną i świadczeń dla nieruchomości właściciele informowani będą w postaci zawiadomień.
Każdy z właścicieli otrzyma blankiet wpłat lub książeczkę opłat.
Wszystkie rozliczenia Wspólnota prowadzić będzie przez rachunek bankowy. Okresowe nadwyżki środków finansowych mogą być lokowane w postaci oprocentowanych lokat terminowych.
Wszystkie wpłaty właścicieli podlegają rozliczeniu, dokonanym nie później niż do 31 marca następnego roku, w rocznym sprawozdaniu finansowym.
Opłaty za media dostarczane do nieruchomości rozliczane będą na podstawie faktur w zależności od powierzchni lokalu lub ilości osób stale zamieszkujących (nie zameldowanych) w lokalu.
Opłaty za lokale komunalne będą w całości przekazywane przez Gminę Miasto Świdnica na konto Wspólnoty. Wspólnota nie prowadzi rozliczeń z najemcami tych lokali.
Wspólnota może pobierać pożytki za wydzielone do wynajęcia pomieszczenia i powierzchnie wspólne.
Pomagamy pozyskiwać środki na finansowanie remontów z dodatkowych źródeł: kredyty inwestycyjne, dotacje z budżetu gminy na zabytki oraz prowadzimy wieloletnią obsługę tych kredytów.
Nawiązanie kontaktu
Omówienie wzajemnych oczekiwań i warunków współpracy
Przygotowanie niezbędnej dokumentacji oraz przeprowadzenie procesu przejęcia nieruchomości
991
992
993
994
609 831 732
609 831 728
Zarząd i Obrót Nieruchomościami AGORA
Iwona Wiśniowska